Publicat de: organizator | 4 Mai 2010

Bacău

Activități realizate în cadrul Proiectului „Zilele curcubeului” 2010

  • Martie 2010. Realizarea unui parteneriat cu Liga Studențească a Universității „Vasile Alecsandri”  din Bacău, în vederea implementării proiectului „Spune și tu NU discriminării”.
  • Aprilie 2010. Facilitarea încheierii protocolului de parteneriat dintre Asociația Accept România și Liga Studențească a Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău, în cadrul proiectului „Spune și tu NU discriminării”. În urma acestui protocol, Liga Studențească a distribuit studenților Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău, peste 400 de Minighiduri antidiscriminare şi peste 400 de pliante informative legate de comunitatea LGBT.
  • 3 Mai 2010. Desfășurarea primei ediții a Colocviului Național „Spune și tu NU discriminării”, cu participarea lui Tudor Kovacs (PSI România, programul „Eu sunt! Tu?”).
  • 15-16 Mai 2010. 6 membri ai echipei suntgay.ro din Iași s-au întâlnit cu 8 membri ai comunității LGBT din Bacău. Pe parcusul celor două întâlniri au fost abordate mai multe teme specifice spațiului comunitar și s-au stabilit proiecte de colaborare între viitorul Grup de inițiativă locală „Doar noi” Bacău și Grupul de inițiativă locală suntgay.ro Iași. Fiecare participant la întâlniri a primit materiale informative despre problematica LGBT, prezervative și lubrifianți sexuali.
FeedBack
  • „Venirea voastră la Bacău a fost una foarte interesantă și foarte plăcută, deoarece am aflat unele chestii pe care poate nu le știam (…). Mi-a plăcut pentru că toată lumea a fost destul de deschisă și s-a putut discuta ceea ce ne interesează” (V., Bacău).
  • „Eu cred că venirea voastră la Bacău m-a făcut să realizez mult mai mult să am grijă de sănătatea mea, de alegerile pe care le iau în viața mea de zi cu zi și în special m-a făcut să conștientizez următorul lucru: să-mi aleg un partener nu neapărat pentru sex, dar mai mult pentru o viață curată (…)” (L., Bacău).
  • „(…) Am o impresie foarte bună lăsată de acești băieți minunați de la care am învățat lucruri noi, jos pălăria în favoarea lor: nota 10+. Vă mulțumesc foarte mult pentru tot ce ne-ați învățat și pentru noutățile aflate” (P., Bacău).
  • „Totul a fost ca la carte. Ați fost organizați și ne-ați putut explica toate lucrurile. Am avut ce învăța. Astfel de întâlniri să tot fie” (B., Bacău).
  • „Ca elev din România aș vrea ca la orele de educaţie pentru sănătate din liceele din Bacău și Iași să se discute pe şleau şi despre opţiunea noastră sexuală, sau pur și simplu să se discute despre homosexualitate altfel decât ca despre o boală” (R., Bacău).
  • „Vă mulțumesc foarte mult pentru acest proiect organizat pentru prima oară în Bacău, un oraș destul de mic, din punctul meu de vedere pentru comunitatea LGBT” (N., Bacău).
Lasă un răspuns

Categorii

