Publicat de: organizator | 16 Iunie 2010

Gay Party

Sâmbătă, 19 iunie 2010: Intim Caffe – Gay & Lesbian Party –
Intră cine vrea, rămâne cine poate!
Te așteptăm!


Vino sâmbătă, 19 iunie 2010, în prima locație gay friendly din Iași, INTIM CAFFE, str. Sărărie, nr. 12, la 50 de metri de restaurantul chinezesc, lângă Alpin.

Petrecerea va începe la ora 22:00 iar primii 50 de participanți vor primi bonuri de consum în valoare de 10 lei. INTRAREA LIBERĂ.

Pentru rezervări sună la 0735-700.085 (Cezar), sau intră pe mess (ID: coordonator.iasi). NU mai sta doar pe net! Nu ai nimic de pierdut!


Vă așteptăm cu drag în fiecare zi începând cu 19 iunie 2010 în INTIM CAFFEprima locație gay friendly din Iași, unde puteți avea clipe de intimitate cu persoana iubită.

Dacă vrei să te întâlnești cu persoana dragă ție și, pe bună dreptate, vrei clipe de intimitate sună la tel. 0332-882.830 și fă o rezervare pentru unul din separeuri.

Dacă vrei să agăți pe cineva, cere laptopul de la bar, intră pe www.gayromeo.com și invită-l la o cafea în INTIM CAFFE. Ce zici? Te ține?

Este locația ta. De ce să nu profiți?



Responses

  1. mi-a placut mult . vrem sa mai organizati si in viitor astfel de evenimente – foarte tare! locatia reusita – muzica buna – atmosfera faina…… cea mai tare petrcere gay la care am fost pina acum!

  2. Bravo!

  3. Buna la toata lumea – chiar am avut curiozitatea sa merg in aecst local si vreau sa marturisesc ca am fost impreisonat. Atmosfera este super faina, servirea ireprosabila si preturi foarte ok. Spatiul este mare, aerisit si e o locatie ideala pentru o petrecere. Bravo de 2 ori organizatorilor. Am fost si in alte bombe, gen Flamingo, Palace sau Picaso – nici nu se compara!

  4. va felicit si sper sa fie bn ca sincer la ultima petrecere am fost in picasso si am ramas blocat de ceea ce am vazut:in primul rand calduar mare si in al doilea rand nu era bautura la bar ci doar vreo cateva doze goldean brau la un scor destul de ricicat,energizant pe care il cumperi din carrefour cu 1,20 ron si ei il vindeau cu 5-8 lei s.a.m.d.va doresc succes!

  5. ha ha ha ha ha, dar… dacă mergem la mănăstire? cine va fi lada gaga și cine va fi alehandro? vrem răspunsul acum! (să nu uităm și măicuța). cine e ea, mignona măicuță?

  6. Felicitarile mele, in sfarsit avem o cafenea gay friendly oficiala , locatia este super buna -cea mai selecta zona a iasului , si acest lucru se datoreaza numai implicarii voastre , la party ma astept ca de obicei la distractie maxima , muzica adevarata , organizare fara cusur …….abia astept sa sarbatorim noua locatie .
    Bravos!!!!!!!

  7. @ Florin: Da’ nu mergem la manastire, măicuţo!

  8. si se fumeaza in INTIM CAFE? Nashpa…

  9. mai baieti va felicitam. imi pare bine ca in sfarsit se fac lucruri de calitate – toate evenimentele organizate de voi au fost reusite – nu am reusit sa ajung la toate dar la care am fost totul a fost ca la carte. Asa da! felicitari!

  10. bai nutzi da mare smechera te crezi tu. ca sa stai tu acum si sa iti pui in gandire acel neuron stingher (da pisoiash, tre sa cauti in DEX acest cuvant!) vreau sa te anunt ca eu tocmai de asta voi veni la party – pentru ca primesc un bon de consum si mai ales ca nu platesc taxa.
    Ideea cu locatia mi se pare foarte misto. zona e faina va fi foarte misto. let’s partyyyyyyy

  11. asa da mai copii, mai putem sta de vorba, cu asa o locatie, sper sa fie ok si sa ne familializam repede acolo si sa ne simtim bine ca doar e locatie cu specific, aveti grija va rog la micile detalii va rog care au persistat mereu, numai faceti oferte din astea va rog cu privire la bani, ca doar nu am sa vin la party prin simplu fapt ca e gratuit intrarea sau ca imi da cineva 10 lei, platesc si intrarea si ”oferta” dar sa fie ok pe toate gusturile macar in seara de party, stiu ca e greu sa multumesti pe toata lumea, ms si bafta organizatorului

  12. let’s party people …. prima loactie gay din iasi
    bravo organizatorilor

  13. Super tare ca nu trebuie sa platesti intrarea si plus ca ti se ofera 10 lei care ii poti cheltui pe orice bautura, abia astept sa vin si sa ma distrez, sa cunosc cat mai multi baieti. Sper sa vina cat mai multi si sa fim cu adevarat mandri ca s-a deschis si in Iasi o locație gay friendly.


Lasă un răspuns

Categorii

